Llibre que recomanes: “Cuentos de buenas noches para niñas rebeldes” Autora: Francesca Cavallo
Blog o podcast que recomanes: www.marketingdirecto.com
Pel·lícula o sèrie que recomanes (amb un enfoc d’estratègia, creixement professional, habilitats comunicatives, valors, etc.): Joy – Jennifer Lawrence
COM A EMPRESÀRIA / DIRECTIVA / PROFESSIONAL:
Quina és la teva trajectòria professional?
Més de 10 anys d’experiència en el món del disseny gràfic i des de fa 6 anys com a Ceo de l’agència de màrqueting digital, comunicació i disseny Pometa Gràfica.
Quina és la teva marca personal?
“Close & Detail – Concerned” (Propera i apassionada pels detalls)
Volem conèixer la teva empresa.
Pometa Gràfica és una agència de màrqueting digital, disseny i comunicació fundada fa 6 anys a Lleida i actualment amb oficina a Terrassa. Tenim sis pilars bàsics, la proximitat, les persones, la professionalitat, la creativitat, la diferenciació i el detallisme. El nostre objectiu és ajudar a les empreses, a assolir els seus objectius en disseny, comunicació i màrqueting sense oblidar-nos que darrere de cada empresa hi ha persones.
Quina és la teva diferenciació empresarial?
Som una agència fresca, creativa i molt propera. Això ha fet que grans empreses com Turisme de Barcelona o Diputació de Barcelona hagin apostat per treballar amb nosaltres. Aportem disseny personalitzat, solucions innovadores i sobretot aprofitem el món digital per crear accions diferenciadores.
Amb quin canal digital o xarxa social t’identifiques més? I quina et funciona millor en l’àmbit professional?
El canal que actualment funciona millor és Instagram, però reconec que professionalment, Linkedin està molt orientat a l’empresa i és molt profitós a nivell de networking. Jo recomano que totes les sòcies d’APLLEDIA! haurien de tenir sens dubte un Linkedin.
Quin consell donaries a la sòcia Ap!, sigui quina sigui la seva professió?
Que s’empoderi en el món digital. Que no li faci por ser-hi. No ens podem quedar en solucions de fa 20 anys, hem de buscar la diferència, i ser capaces d’adaptar els negocis als nous temps. No perquè darrera vingui gent, sinó perquè davant nostre ja n’hi ha molta!
Com és el teu dia a dia. Com concilies?
Nosaltres a la Pometa Gràfica tenim un horari bastant adaptat a l’horari europeu. Som membres de l’associació SLOWSHOP LLEIDA, que fomenta horaris més flexibles i conciliadors. Per altra banda, en ocasions algun membre de l’equip ha necessitat treballar des de casa i per part meva no hi ha cap problema. Sóc molt conscient que tots tenim família, i és important poder conciliar-ho amb la vida laboral.
Defineix les característiques de la dona treballadora del segle XXI amb una paraula o frase.
Darwiniana. Adaptada als canvis
Tens la impressió que la emprenedora/empresària/directiva/professional ha tingut l’evolució que esperaves?
Crec que encara hi ha molt recorregut en aquest àmbit. Sobretot en càrrecs directius. Desgraciadament encara l’home hi té molta rellevància i la dona ha de superar molts prejudicis per estar al mateix nivell. Tot i així crec que les generacions futures ja comencen a canviar el xip.
COM A MEMBRE D’Ap!:
Per què et vas associar?
Em vaig associar perquè volia formar part d’un grup de dones empresàries on em pogués veure reflectida i on pogués compartir les meves inquietuds i necessitats amb altres semblants a mi.
Quins són els teus objectius dins l’Associació?
Ajudar a potenciar l’Associació i fer-la més referent en les Terres de Lleida. Aportar els meus coneixements, per tal d’ajudar en aquest procés i fer networking per descobrir oportunitats.
Què esperes d’Ap! ?
Que sigui una plataforma de trobada i d’accions que m’aportin valor.
Què demanaries a les teves companyes sòcies?
Més implicació. Crec que una associació de dones professionals i empresàries no és només per formar-hi part, sinó per ser-hi activament.
Com presentaries Ap! a les persones que no són sòcies?
Una associació activa i moderna que busca tenir un punt de trobada amb empresàries, emprenedores o directives. I que vetlla per aportar valor a les seves sòcies.
Què trobes a faltar a l’Associació?
Més comunicació directa, proximitat i tenir sòcies que ens donin prestigi.