Llibre que recomanes: “Working Happy” Autora:Txell Costa
Blog o podcast que recomanes: https://charucashop.com/blog/, https://www.ivoox.com/podcast-jefa-tu-vida-el-podcast-charuca_sq_f1614783_1.html
Pel·lícula o sèrie que recomanes (amb un enfoc d’estratègia, creixement professional, habilitats comunicatives, valors, etc.) : Come, reza, ama d’Elizabeth Gilbert
COM A EMPRESÀRIA / DIRECTIVA / PROFESSIONAL / EMPRENEDORA:
Quina és la teva trajectòria professional?
A la Universitat de Lleida vaig cursar els estudis d’Educació Social i de Psicopedagogia.
He treballat en tres grans empreses. A la Fundació Aspros com a tècnic, a l’Ajuntament d’Alcarràs com a tècnic de dos regidories i al Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya com a tècnic especialista, vivint tres grans moments; Aprenent molt i gaudint encara més.
L’any 2017 amb l’experiència de més de 10 anys dedicats a l’organització d’esdeveniments, tant en l’àmbit públic com en el privat, que em van aportar maduresa i confiança vaig decidir emprendre el meu camí com a empresària. Dedicant tot l’any a formació en emprenedoria, noves tecnologies i específicament com a wedding planner.
Creant l’any 2018 la meva pròpia empresa Lligabosc, wedding planner.
Quina és la teva marca personal?
Faig realitat el meu leitmotiv “transformo somnis en records”.
Volem conèixer la teva empresa.
Lligabosc, wedding planner és una empresa especialitzada en l’organització i la coordinació d’esdeveniments de tipus social, com a bodes.
Oferim diferents serveis:
• Organització de la boda
• Coordinació de la boda
• Assessorament i cerca de proveïdors més totes les preguntes que tinguin els nuvis
• Bridal Party La festa amb les amigues
• Destination wedding o Casar-se a Lleida
Quina és la teva diferenciació empresarial?
Oferir als nuvis l’organització de noces creatives, úniques, exclusives i personals a Lleida, cuidant amb elegància tots els detalls.
A través de la meva dedicació completa i el contacte directe i continu amb ells. Convertint-se els meus serveis en un estalvi de temps i de tranquil·litat.
Seleccionant espais peculiars, i a mesura, en un entorn natural i privilegiat per a ells.
I fent del seu enllaç un record important per a tota la vida, per a ells, per a la seva família i els seus amics, dins de l’essència slow wedding.
Amb quin canal digital o xarxa social t’identifiques més? I quina et funciona millor a nivell professional?
Instagram 100%, però també utilitzo cada dia més Linkedin. I a través del meu blog potencio que la gent em conegui i conegui el meu treball a través de la newsletter.
Quin consell donaries a la sòcia Ap!, sigui quina sigui la seva professió?
Que mai deixi de tenir temps per aprendre, la formació és un plus de valor que sempre hem d’anar alimentant.
Com és el teu dia a dia. Com concilies?
Actualment puc treballar des de casa pràcticament en un 85% del meu horari laboral. A part tinc les reunions amb les parelles de nuvis o els proveïdors en què em desplaço on hàgim quedat, encara que de vegades Skype ho soluciona tot.
En aquest sentit per a mi és fàcil conciliar. Encara que treballar a casa tingui els seus pros i les seves contres. Tinc la sort de tenir una família que m’acompanya en aquest procés sent el meu principal suport.
Defineix les característiques de la dona treballadora del segle XXI amb una paraula o frase.
EXTRAORDINARIA
Tens la impressió que la emprenedora/empresària/directiva/professional ha tingut l’evolució que esperaves?
Estem en el camí correcte, però encara hi ha molt treball per fer. Com la presència de dones sobretot en càrrecs directius; La conciliació de la vida laboral i familiar, una molt bona iniciativa aquests dies ha estat la campanya promoguda per slowshop Lleida fomentant horaris més flexibles i conciliadors; O la presència de més dones en carreres universitàries on no són majoria.
COM A MEMBRE D’Ap!:
Per què et vas associar?
Quan vaig decidir emprendre el meu camí com a empresària, vaig dedicar tot el meu primer any a formar-me, i tot el que aprenia, llegia o sentia em portava a una mateixa conclusió; Emprendre en grup, compartint inquietuds i generant xarxes de sinergies és bàsic. I que millor, que fer-ho a Lleida amb Ap!.
Quins són els teus objectius dins l’Associació?
Fer networking amb totes les sòcies i poder establir contactes per a la meva empresa.
A part de col·laborar activament en l’Associació i que aquesta, cada dia sigui més coneguda a Lleida, sent referent com a associació empresarial.
Què esperes d’Ap!?
Que m’ajudi en el meu procés empresarial promovent llocs de trobada i formació.
Què demanaries a les teves companyes sòcies?
ACTIVISME
Com presentaries Ap! a les persones que no són sòcies?
Com una associació professional d’empresàries, emprenedores o directives que dóna rellevància a les dones de Lleida, apoderant-les a ser APASSIONADES en la seva vida laboral.
Què trobes a faltar a l’Associació?
Més participació i compromís per part de totes les sòcies. I si analitzem en profunditat totes les entrevistes que han estat publicades fins ara, podem veure que el que jo trobo a faltar, és el que troba a faltar el 90 % de les sòcies entrevistades. Així que haurem de buscar remei a aquesta gran demanda.